Feride_01 Canım benim ya kıyamam sana hiç bozma moralini daha çok yeni evlisin, aynı muameleyi bana da yaptılar bn dışarıya en ufak birşey de yansıtmamıştım düşünmüyoruz der geçiştirirdim soranlara ama o süre zarfında ne çektiğimi bir ben bir Allah birde eşim bilir 2 kimyasal 1 tane de dış gebeliğim var üst üste yaşadım üçünüde dış gebelik yüzünden ameliyat oldum ve hiçkşmseye söylemedim iyiki de söylemedim laf söz bitmiyor çünkü sakın milletin lafını kafaya takma :) Testine de baktım 2. Çizgi var ama en doğru sonucu kan tahlili verir yarın sabah kan ver, sonuc inşallah pozitif olursa da direk kadın doğuma git kayıp yaşamışsın belki kan sulandırıcı vs başlar hemen canım İnşallah herşey gönlünce olur