20 haftalık hamileyim 🙈 büyük 8,5 küçük 6,5 yaşında kolay geçeceğini düşünüyorum ilk 2 çocuğumu peş peşe büyüttüm iki erkek çok zordu şimdi kızım olacak inşallah 😍 peşpeşe olayı zor olsada çok güzel çünkü aynı anda büyüyorlar şimdi ben başa döndüm ve bütün biigler 0 gibi 😁