turkan403 valla büyük oglanda hep uykum gelirdi bulantı vs yoktu 2. Oglanda nerdeyse 9 ay istifra ettim artık midem ağzımda dolaniyodum ve 2 oğlum da da sol kasığım ve belimin sol tarafı ağrıyodu hep. Bu hamileliğimde de uykum hep var ama çocuklardan dinlemiyorum ona yoruyorum . Sağ kasığım ve sağ belim ağrıyor çok şükür şuan şuan bulantı falan olmadı hiç ☺️ sizin nasıl belirtiler