Gamzetoklu İlk 3 ay neyin kilosunu alacaksın ki daha bebeğin varlığı bile dıştan belli olmayacak bir dönem. Gereksiz bir hurafeden ibaret. Gebelik döneminde aldığın kiloların bebeğine hiçbir faydası yok. Aksine doğumunu zorlaştırır. Dengeli ve yeterli besleneceksin hepsi bu. Folik asit alacaksın ekstradan. Ben 8+4 hamileyim 62 ile gebe kaldım hala aynı kilodayım.