peloo işte insan bilemiyo aman yanlış bişey yapmiyim çabası daha önce kötü bi tecrübe yaşayıncada elimde olmadan takıyorum bazen:) son 3aya kadar rahat bırakiyim ben kendimi😀 Allahım sağlıkla o günleri görmeyi,sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🙏🏻🌸