En küçük hastanede oldum detaylıya 45-50 dk sürdü hatta daha fazla da olabilir. Bırakmıyorlar hemen her detayı inceliyorlar. Ben özele de gittim inanın ilgi alaka görmedim. Devlete döndüm tekrar kontrollerim düzenli yapılıyor gebe okuluna başladım emzirme hemşirem ebem, psikologum, diyetisyenim yani her şey muazzam. Cebinden beş kırus çıkmıyor. Diğerleri önce fiyatı söylüyorlar senin sağlığın pek önemsenmiyor gibi