Baby_B Bende başta senin gibiydim canım kararsızdım takii devlet hastanesinde cok iyi bir doktora denk gelene kadar, istanbul şehit ilhan varank hastanesi perinatoloji çiğdem kunt işgüder mükemmel bir doktor. Özele gitsen bu kadar iyi ilgilenmezdi 2 saat boyunca detaylıca herşeyimize baktı sabırla. Mükemmel bir doktor çokk memnun kaldım, özele gereksiz paralar dökmeye hiç gerek yokmuş önce bir devleti dene derim ben öyle yaptım çünkü aşırı memnun kaldım.🫧