EsoMom_ merhaba bende yeni kimyasal gebelik geçirdim kanamayla vücut attı kğrtaj olmadı , kanamam bitti doktorum rahmin toparlanması için 1 adet görmemi önerdi. Şimdi tekrar adet görmeyi bekliyorum korunuyoruz. 1 adet gördükten sonra korunmayı bırakıcam