Yenianne90 Eşinle bu konuyu sakin bir şekilde konuş.Annesini suçlar gibi değilde bu durumdan ne kadar üzüntü duyduğunu hissettir.Eşimin dayısının hanımı hamileydi.Bir gün kaynanam bana gelip "yengenin hamile kıyafetlerini isteyeyim de giy" demişti.Bende "ne münasebet ben niye milletin eskilerini giyim" dedim.Maddi durumum iyi çok şükür ne düşünerek bana bunu teklif etti bilmiyorum.Sinirden deliye döndüm.Sonra sakin bir şekilde eşime anlattım. Neden böyle birsey teklif ettiğini, benim elbise alacak paramın olduğunu söyledim.Eşim de ilk başta "hey Allahım" der gibi hareketler etti ama o da annesi sonuçta iyiye yordu.Kötü bir niyeti yoktur dedi ve kafama takmamamı istedi.Sonradan annesiyle bu konuyu konuştumu bilmiyorum ama benim için eşimin bilmesi önemli.
2bebekannesi3542 Tubiiy gönderin gitsin. Nişanlıyken kayınvalidemde bana ve görümceme aynı elbiseyi alıp aynı düğünde giydirmeyi planlamıstı🙄 Cok kızıyorum böyle seylere.. bende 7 aylık evliyim. İnsanları değiştiremezsiniz ama görmezden gelebilirsiniz. Deneyin😌