Defnezumramom ayyy öyle korkuyorum ki şu cinsiyet muhabbetinden alışveriş yaptım ve bi kaç parça mavi renkli bişeyler aldım benimde haftaya detaylı ultrasonum herkes ne olacağı belli olmaz dedi. 10.haftada doktor yüzde 70 kız dedi 16.haftada yüzde yüz erkek dedi ama nedense hissiyatım hep kız baştan beri anlamsız şekilde bende sabırsızlıkla bekliyorum. İsim olarak da kimsenin yorumuna takılmayın siz ve eşiniz ne istiyorsanız onu koyun çocuk sizin sonuçta kimseyi memnun edemezsiniz