elmacini İlk gebeliğimde de aynı sorun olmuştu bebek yok denildi ama 8 haftamda görmüştük. Şimdi yine 5+6 haftam kese gözüküyor fakat bebek yok diyor yine endişeliyim nasıl bekliycez aynı sorunu yaşayan var mı.
ozlem_2727 elmacini şu an 8+3üm ilk 6+5ken gittim kese göründü boş değil ama bebek yok tahminen 5 haftalık dendi bu yoruma göre 5+6 da gittiğimde vajinal gördük bebeği yani sata göre 7+4 dü ama kalp atışı yok bir hafta sonra gel bakalım dedi bu hafta perşembe gitmeyi planlıyorum bakalım her gebelik bir değil doktorlar 10 haftaya kadar bekliyor bazen de böyle kötü konuşabiliyorlar malesef zaman bırakın ve güvendiğiniz bir doktor bulmaya çalışın
ucigdem elmacini çarşamba günü aynısını yaşadım kese var bebek yok dendi ve 1 hafta gerıden geliyormus 6.haftalık göründü 2 hafta sonra bır daha gıdecem
Hanmoncel Nurella0 benimde kese gözükmüştu bebegı görememişlerdi 8 haftalıkken gördüler geç gözüke biliyor acele etmeyın doktora gitmek için
elmacini Doktor baya canımı sıktı boş gebelik gibi felan diye haftayada gitmeyip beklemeyi düşünüyorum bende :(
ozlem_2727 elmacini malesef beklemek çok zor kendimden biliyorum zaman geçmiyor gibi resmen ama bşka çare de yok
elmacini Kendime söz vermiştim 8 hafta öncesinde gitmiycem diye ama duramadım yine. Akşamları genellikle bazen kasık ağrısı batma oluyor ve göğüslerde hassasiyet var. 5+2 de çok hafif kahverengi lekelenme oldu oyüzden gitmiştim ama bekliycez bakalım
BerrakYagmurMert Hafta sonuna kadar bekle . Alttan muayene falan da yaptırma . Bebiş genelde geç görünüyor . Hayırlısı ile gelir
Rojin__321 elmacini ya baktirsaydin bende 6 haftalığım kese vardı bebek yoktu Altan bakıldığında bebek de vardı
elmacini Rojin__321 alttan baktırma olayo beni çok korkutuyor oyüzden baktırmak istemedim bekliycem mecbur doktorda biraz olumsuz konuşan biriydi 8.hafta olunca başka doktora gitcem inşallah
Sumeyyee_ elmacini benm 4. Haftadan beri alttan bakıldı kese yanında büyük bir kanama alanı var. 7 haftalıkken yolk sac ve embriyo görüldü