melossss2906 araştırma hastanesinde profesör ama özel muayenesi var orada bakıyor hastalarına. İlk gebeliğiniz sıkıntı yoksa inanın doktor çok önemli değil metin bey genelde riskli gebeliklere bakıyor. Farma hanımla ilgili benim duyduğum ve tecrübe ettiğim tek olumsuzluk biraz suratsız olması diğerleri gibi canım cicim değil ama iyi bir doktor emin olabilirsiniz