melossss2906 merhaba evet Erzurum merkezdeyim. Ben prof dr Metin İngeç de doğum yaptım ilk çocuğumda. Buharada Hümeyra Hanımdan kesinlikle uzak durun yazmıştım bana yaşattıklarını zaten sadece ben de değil bir sürü insana aynı şeyi yapıyor. Açıkçası sizi kötü etkilemek istemem ama Muhammed Beyin de çok bilgili bir doktor olduğunu düşünmüyorum. Kimyasal gebeliğim olmuştu bana düşük önleyici vermişti başka bir profesöre gittiğimde ne saçmalık bu düşük değil buna böyle bir şey verilir mi diye epey tepki göstermişti. İlla buharaya gidicem diyorsanız orada en iyisi Fatma Aydın bilmediği kendini aşan kısımlarda üniversite hastanesine yönlendiriyor zaten