Krkckbraygt Mrb kzlar istanbul anadolu yakasında olan önerebileceğiniz devlet ve özel hastane doktor ismiyle beraber yardımcı olursanız çok sevinirim.
Nnazli1996 Krkckbraygt central hospital gdyorum ben 145 tl muayne ucreti başak sel doktorumda memnunum tavsiye ederim hem ilgili bilgili msj attigin her saat cevp veryo doğuma kendisi giriyo olması super
denizannee Krkckbraygt devlette zeynep kamil habibe ayvacı taşan yada pınar kumru ben pınar hanıma gidiyorum. Özelde henüz karar veremedim ama muhtemelen çamlıca Medipol kadriye erdoğan olacak.
Nunuuu Maltepe özel bölge hastanesinde inci suna narin o kadar mı güzel bir doktor olur herşeyi ince detayına kadar anlatıyor tavsiye ederim 💜🥰 biraz önce geldim bebeğimi görüp resmen doktora mest oldum 😂😂😂
Sinemdenizci Nunuuu merhaba. Gittiğiniz hastanenin muayene ve Doğum ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz rica etsem ?
zeykob Nunuuu merhaba, doktorunuzun ultrason cihazı renkli mi acaba? Ben doktorumdan memnunum ama maltepe’de renkli ultrason arayışımız var bu yüzden soruyorum.
Zeyynep Nunuuu caminin altındaki hastaneyi biliyorsun değilmi cinsiyet için gidicem 65 liraymış muayene ücreti hiç gittinmi oraya
renes Nnazli1996 tel numarası varmı sende başak hanımın bende fatmanur hanıma gıdıyorum mail yoluyla msj atabılıyorum sadece numara vermek tercıhım degıl dedı
Sofita Ben central hospitale gidiyorum. Dr levent konur a. Memnunuz baya hastaneden de doktordan da, baya bi kadin dogum doktorlari var. Tavsiye edrrim ben
Nnazli1996 Sofita canm bende central hospital gdyorum dogum ücretini sordunuz mu fiyatı ne kadar biz daha kucuguz diye sormadık ama merak ediyorun
Kubraonglacar denizannee Habibe hanım a bende gidiyordum ama doğumumu erdemde yaptım çokta memnun kaldım 😊
Bsraymc Sancaktepe özel bölge Hastanesi doktor Pınar Çakmağa gidiyorum çok memnunum canım 😊 Muane ücreti 80 tl
Hamilelik10 Kubraonglacar hangi erdem hastanesnde yaptınız acaba? Bir de doğum ücreti ne kadardı? Hangi doktora gittiniz? Normal doğumu destekliyor muydu doktorunuz?
Kubraonglacar denizannee Çamlıca Erdeme gittim acil doktoru yaptı doğumumu adını hatırlamıyorum desem 😅
denizannee Sandyy ayy gidemiyorum oraya alamadım randevu dolunmuş ctesi. Aynı hastanede hüsniye sedef binoz var ona aldım bakalım o da iyi diyorlar
Deletedmom667 Kubraonglacar bende oraya gıdıyorum. Mesai saati dısında olursa acıldeki kadın doğum doktoru yapacakmış ama bende adını sormadım.. Bu senemı yaptın birde memnun kaldınmı