Ece_akan34 Merhaba adet 3 gün kala Ovülasyon testi yapınca sonuç pozitifse çıkıyormuş doğru mu yapan var mı aranızda
Elif-ada- Ece_akan34 Evet benim çıktı adete 5gun vardı hiç siliklesmedi ya aynı koyulukta yada hafif silikti c den ama koyuydu normalde adet yakın hiç gorunmeyecek kadar silik çıkardı hamileymisim ama kimyal oldu malesef
Xiremmx @Ece_akan34 benim Ovulasyon testlerim şu an da iki çizgi de çok koyu çıkıyor adetime 1-2 gün kaldı gebelik testi yapamıyorum korkuyorum negatif görücem diye. Daha öncede takip yapıyordum hiç çıkmıyordu silik çıkıyordu şimdi böyle bilemiyorum inşallah vardır seninde mi öyle
Ece_akan34 Xiremmx adetim 17 ben cumartesi günü yaptım tek çizgi çıktı yarın tekrar yapsam mı diyorum
tugcebaby1 Elif-ada- benim adete 6gün var ovulasyonda test koyulaşınca aklıma düştü test yaptım test o kadar sılık çıktı kı bugun sabah tekrar test yaptım hiçbişi yok
Nazlicgo Xiremmx Benim normalde bugün adet günüm erken gebelik yaptım iki taneikiside silik çıktı sonra ovilasyon yaptım ikiside koyu çıktı ikisinide koyuyorum aşağı
poyrazege1503 Xiremmx simdi gördüm ayy evettt boyleydi aynı hemen test alip yap silik ciksr muhtemelen ama çıkar
Nazlicgo benim adet günüm bugündü normalde böyle çıktı testim sizce var mı akşam kan vercem göğüslerim felaket ağrıyor birde normal adet ağrısı değil ve aşırı akıntım var
zf_2707 Nazlicgo bu mor kapaklı test artimet marka galiba benimde böyleydi kan sonucum negatif çıkmıştı Moralinizi bozmak istemem ama başka bi marka alıp tekrar yapın tabi şuanki artimetse