Hasret3449 benim bebeğim trizomi 13’tü doktorlar anne karnında ölür ya da doğduktan sonra ölür denilmişti en fazla bir sene yaşar demişlerdi dedim en azından Rabbim verdi Rabbim aldı vicdanım rahat bebeğimide gördüm çok güzel bir kızdı…🫠anne karnında öldü benim meleğim suyumun gelmesiyle hastaneye gittim karnımda öldüğünü söylediler…Yiyeceği ekmek bu kadar mış en azından anneliğin ne olduğunu tattım,hamileliğin ne olduğunu tattım,lohusalığı tadıyorum hamd olsun Rabbime bir annenin yaşadığı her şeyi yaşattırdı Rabbim evet yanımda yok bebeğim ama o her zaman benimle her an yanımda 🌸bu arada teşekkür ederim güzel mesajınız için 🌸☺️