Gamzeli_03 Zumranranns_ yaaa canım benim Rabbim sabır versin inşallah nasıl olmuş sebep neymiş peki 😭
Rabiamina Zumranranns_ Allah sabır versin. Ne diyeceğimi bilemedim bol bol sabır dilerim size de eşinize de
Serya3 Zumranranns_ yaaa üzüldüm sabah görmüştüm yazını benm daha hiç bebeğim dogmadi 1 tane 8 haftalıkken kaybettim oda tecrübem cok yk basınız sağolsun üzüldüm… Rabbim tekrar hayırlısıyla sağlıklısıyla kolaylıkla tez vakitte nasip etsin inşallah ❤️
Gamzeli_03 Zumranranns_ Rabb’im sabır versin inşallah cnm 🤲🏻 imtihamın ağır normal mi yaptın sezeryan mı
ballilokmam Başın sağ olsun canım bebeğinin sıkıntısı neydi? Bana da aynı şeyi söylemişlerdi 33 haftalıkken kalbi durmuştu. Benimkinde gelişim geriliği vardı 😔
Merve_bdk Zumranranns_ yaa çok üzüldüm Allah sizlere sabır versin inşallah ve sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 😔😔
Gamzeli_03 Zumranranns_ benim de bir tanıdığım bebeği karnın da vefat edince normal doğum yaptırdılar Rabb’im sabır versin inşallah çok Zor bir imtihan bu dünya için hatta en zoru evlat acısı 🤲🏻😭 ahirette seni bekleyen bir meleğin var elinden tutup annem olmadan cennette girmem diyecek sonra birlik de cennette yürüyeceğin minik meleğin 🥰♥️😘 Rabb’im evladını toprağa vermiş peygamber sabrı versin peygamber imtihamı ile imtihan oluyorsun canım zor ama Rabb’im den gelene 🤚🏻🥺
Birisi00 Zumranranns_ Daha önce postlarına denk gelmiştim. Sabrına hayran kalmıştım. Bebeginin trizomi den haric sıkıntılarını bile bile doğurmaktan vazgecmedin. Sen çok güzel bir annesin. Evladın sana hediye olarak gönderildi. Seni ahirette bekleyen bir melek var. En kısa zamanda Allah’ım sana sağlıklı bir evlat versin. Gönlünü sevindirsin 🩷
Zumranranns_ Birisi00 Güzel mesajınız için çok teşekkür ederim 🌸☺️ Allah razı olsun 🤲🏻 Umarım imtihanı kazanmışlardar olmuşumdur 🤲🏻Kızım çok güzel bir yerde Rabbim ne kızıma ne de beni yaşattırtmadı acı doğduktan sonra bir müddet yaşasaydı belki de hep acı içinde olcaktı hem kızım için hemde benim için zor bir süreç olcaktı hemde bir müddet yaşayıp ölse benim için daha acı olacaktı her yerde onu hatırlayacaktım…Rabbim gerçekten her şeyin kolaylığını nasip ediyor ben kızımdan razıyım beni hamilelğim boyunca hiç üzmedi…Sabrını veriyor sonuçta Rabbim kimseye çekemeyeceği sıkıntıyı yükü vermez…🌸
Zumranranns_ Gamzeli_03 inşallah en büyük tesellim de o beni orda bekleyen çok güzel bir kızım var…🫠 orda şu an çok huzurlu, mutlu,acı çekmiyor,sağlıklı sıhhatli bir anne daha ne isteyebilir ki hamd olsun Rabbime 🤲🏻❤️