gezentianne Eminekcmz Saolun hepimiz sağlıkla kucagımıza alalım inşaşşah♥️ Keşke forumda arkadaş ekleme seçeneği olsa birbirimizi rahat takip ederdik.. Benim adete göre 7+4 ama ultrasona göre 6+3 8 gün geç döllenme olmuş. İlk gebeliğim de geç döllenmeydi
Eminekcmz gezentianne Evet benimkine de geç döllenme dedi doktor. Ama bunun bebeğin gelişiminde sorun yaratmayacağını söyledi.
gezentianne Eminekcmz Evet aslında hamile kalınan yumurtlama tarihi herkesin değişiyor geç döllenme gerilik değil doktor adet tarihini düzeltiyor ultrasona göre ilerliyoe
Aysenurkayaa23- Eminekcmz gerçekten öyle biz 30 unda gidicez doktora bakalım o zaman tanışıcaz küçük prensesimle😍
Kur Eminekcmz 6+1 canım yarın randevum var benimde acaba kesede bebek görür müyüm çok heyecanlıyım ☺️ birde geç döllenme nedir yumurtlama dışında yaşanan ilişkilerde mi oluyo
Esraa00 Kur inşallah görürsün haber ver mutlaka okuyordum denk geldim Allah sevindirsin bütün isteyenleri
Deniiizzz Kumsal28 ben öyleyim ☺️ ama bugün koyu kahve rengi akıntı oldu biraz endişeliyim siz de de oldu mu yerleşme kanaması diyolar
Srpdrn Kumsal28 bende gittim canım bugün adete göre 8+1 di. Bir hafta geriye aldı 7+1 oldu. Şükür kalp atışıni gördüm.
Prenses27 Eminekcmz benimde tahminime göre 5 haftalık yarın gidicem doktora bakalım keseyi görürüz inşallah kanda değerim 193 çıkmıştı
Yetersavas Eminekcmz 6+6 cumaya kadar beklerim gidince kalp atışını duymak istiyorum inşallah hepimiz sağlıcakla alırız bebişleri kucağımıza