Merve_kucuk Eminekcmz Son adetime göre 5+1 Bugün sağlık ocağında kan verdim yarın çıkarmış. 25 ekime de doktor randevum var
Senaygzymn Eminekcmz sizede hayırlı olsun henüz doktora gitmedim haftaya randevu aldım inşallah gideceğim biraz büyüsün diye bekledim ama özele mi gittiniz siz
clkhtce Eminekcmz bende 6+2 yim yarın doktora gideceğim geçen hafta kan testinde öğrendim ama ultrasonla gözükmedi kese siz görebildiniz mi ?
Eminekcmz Senaygzymn Evet özele gittim . 4 ay önce düşük yaptım bu ikinci gebeliğim . Bu gebeliğimde daha rahatım sanki.
Deniiizzz Kumsal28 ben öyleyim ☺️ ama bugün koyu kahve rengi akıntı oldu biraz endişeliyim siz de de oldu mu yerleşme kanaması diyolar
Srpdrn Kumsal28 bende gittim canım bugün adete göre 8+1 di. Bir hafta geriye aldı 7+1 oldu. Şükür kalp atışıni gördüm.
Eminekcmz clkhtce Ben de gözüktü kese. Bebeğin kalbinin atışını da gördük böyle pıt pıt atan yere zoom yaptı kamerayı . Beş gün sonra kan tahlillerini verecegim
Eminekcmz Merve_kucuk Ben yanlış hesaplama yapmışım doktor kesenin büyüklüğüne göre de haftasını tahmin ediyor. Çünkü geç döllenme oluyor bazı annelerde.
Merve_kucuk Eminekcmz Çünkü geç döllenme oluyor bazı annelerde. Aynen bu yüzden ayın sonuna doğru randevu aldım bir şey olmazsa inşallah hem bebeği hem keseyi hemde kalp atışını duyarız inşallah 🙏🏻
Eminekcmz Merve_kucuk En mantıklısı. Çünkü erken öğrenince bu sefer kese oluştu mu kese oluşsa kalbi atıyor mu derdine giriyor insan . Sağlıkla gelsin bebişlerimiz
Eminekcmz Aysenurkayaa23- insanın kendisiyle aynı haftada aynı şeyleri paylaşan insanların olduğunu bilmesi çok güzel
Aysenurkayaa23- Eminekcmz gerçekten öyle biz 30 unda gidicez doktora bakalım o zaman tanışıcaz küçük prensesimle😍