Zeyy_Iboo07 Beyzakeles ne zamana doğururum acaba 😂 netten baktım bikaç saat içindede olabilir bi kaç gün içindede olabilir yazıyodu
Beyzakeles Zeyy_Iboo07 bunu bilebilsek keşke nişan doğum başladıgına işaret değildir. Düzenli sancı, su ve kanama doğum başlangıcıdır
ozzyyyyum Zeyy_Iboo07 evett nişan ama nolur sakin kalın ılık duş müthiş iyi geliyor diyorlar ben de öyle yapmayı düşünüyorum inşallah bi gelirse benimde😄
Zeyy_Iboo07 ozzyyyyum öyle yapmıştım zaten gecmemişti sonra o agrıya ragmen uyuya kalmışım😂 hala devam ediyo belimde baskı oluşmaya basladı ama dayanılmıcak degıl ☺️ inşallah bir an önce sağ salim alın kucagınıza🙏🏼
Zeyy_Iboo07 Beyzakeles Gittim hastaneye bana başlangıç dedi nstde sancım cıktı ama düzenli değil sadece bugunde olabilir 2 gün içindede olabilir dedi
Sedaerva03 Kızlar alakasız olucak ama erkek doktora randevu alıcam çok utangaç biriyim çatı muaynesi yapıyor mu erkek doktorlar yoksa kadın ebeye felan mı yapıyolar çatı muaynesi kesin isticek çünkü 40 haftalığım
Zeyy_Iboo07 Sedaerva03 benimki erkekdi ama 38 haftaya kadar catı muayenesi yapmadı yaparsada doktor yapar bence cunku yanlarında ki ebe değil asistan