Yalancı sancılarım var alıştım onlara diğerleri de klasik ağrılar beni ağlatan fazla duygusal olmam bu ara her şeye ağlıyorum son günlerimde rahat olmak istediğim için kayınvalidem kalmasın doğumdan sonra gelsin dediğim için eşim tarafından düşüncesiz ilan edildim ve başka tartışmalar derken, ağladığımı bile bile saatlerdir soran eden yok halimi.. kendim ve bebek için iyi değil bu günlerde biliyorum eşimde biliyor ama ne bileyim işte