Hhh03 öncelikle çok geçmiş olsun, benden sadece 1 gün içinde birkaç kez leke geldi, peçeteye silince açık kahverengi olarak geliyordu leke. Ben 1,5 kutu kullandım sonra bıraktırdı doktorum. O süre zarfında hiç leke gelmedi ama yinede kullandırdılar. Bir zararını görmedim, bende günde 2 kez vajinal fitil kullanıyordum