Sura_cicek Progesteron (fitil) kullanan gebeler çamur gibi kahverengi lekelenme yaşadınızmı şuan bunu yaşıyorum korkmalı mıyım? Bana süreç hakkında nilgi verir misiniz?
Nurbsrn Sura_cicek fitil olarak kullandığım zaman bir kaç gün sonra hep kahverengi tek seferlik leke geldi bende. Alt tarafım fitilden dolayı tahriş olmuş o sebeple oldu. Şuan ağızdan almaya devam ediyorum. Belki sizinde öyledir ama gidip görünmenizde ya da doktorunuzla iletişim kurmanızda fayda var
yrncgl Kahverengi leke geldiği için progestan (düşük önleyici fitil) kullanmıştım, kullandıktan sonra bidaha olmadı. Sizden hala geliyorsa acile gidin isterseniz
Hhh03 yrncgl merhaba bende bugün bu durumla karşılaştım sabah lekelenmem oldu progestan verdi doktor sabah akşam vajinal olarak afedersiniz silince gelen bi lekelenmem var çok fazla değil sizde süreç nasıldı kaç gün kullandınız ve geçti?
Sura_cicek Esahan normalde hiç yorulmuyorum 5 gündür kullanıyorum ilacı 4 gündür çamur gibi akıntı şeklinde
Esahan Sura_cicek bugün bende ayakta çok kaldım bendende gelmiş eşim apar topar acille götürdü. O da progestan yazdı gönderdi.
Harika38 Bende sadece beyaz akıntı oluyor 2. Kutudayım, isterseniz bir doktorunuzla görüşün inşallah önemli bir şey değildir
Dmlakrbg Nurbsrn bende sabah akşam ağızdan alıyorum. Ama 3-4 saat sonra göz bebeklerimi hareket ettiremiyo gibi hissediyorum. Yan etkisi çok kötü. Ama mecbur içiyorum. Fitil olarak kullanmamı istemedi. Serklajlı olduğum için
Nurbsrn Dmlakrbg bende de baş dönmesi ağır uyku hali yapıyor genelde aldıktan sonrasını yatarak geçiriyorum. Bir süre sonra yan etkilerini daha az hissetmeye başladım. Alttan ne zaman kullansam bir kaç gün sonra şişme oldu ve lekelenme yaptı. Her lekede doktora gittim kanama alanı vs görmedi herşey yolundaydı. Alttan muayane ettiğinde oranın çok tahriş olduğunu söyledi
Meryeli Bende ilk 2 hafta kadar ağızdan almıştım sonrasında da 6 haftadır fitil olarak kullanıyorum. Evet çamur gibi akıntım olmuştu ilk zamanlar doktor evde yatarak istirahat verdi. Şimdi arada bir yaşıyorum bahsettiğiniz gibi. Hala evde yatıyorum
Tugceeayo Sura_cicek progestan kullanmaya başladım bugün sabahtan beri kanamam var yoğun kırmızı bir şekilde birde resmen musluktan su akarcasına kanamam geliyor acile gittik apar topar bebeğimiz iyi ama maalesef düşük tehlikesi yaşıyorum iki kere kullandım bugün ilacı doktordan geldiğimizden beri çamur rengine dönüştü
Solgundeniz Tugceeayo Pruloton iğne var kanamayı anında kesiyor doktora sorun ondan yaptırın benim pıhtı şeklindeydi iğneden sonra anında kesilmişti gerekirse eczaneden slın yaptırın dontoronuza ellerinde yoksa Rabbim esirgesin sizi de yavrunuzunda İnşAllah yatak istirahati yapın kalkmayın dualarımız sizinle
Solgundeniz Sura_cicek beyaz akıntı olur ilaç kokar genelde birde kahverengi akıntı tehlikeli olabiliyor panik yapmanızı istemem de kalbinizi ferah tutun ama mutlaka doktorunuza danışın. Ben 9 ay kullandım doğum yapana kadar
Tugceeayo Solgundeniz evet doktorum kalkmayacaksın dedi kesinlikle 12-13 haftaya kadar yatış hersey iyi gidiyorken bir anda oldu anlamadım allahım bana bagıslasın bebegiiimi. Allah razı olsun teşekkür ederiz 🙏🏻
Tugceeayo Solgundeniz bugün acilde 2 tane serum yapıldı bir iğne ve fitil yaptılar çok kanamam vardı zaten durdu o suan tuvalete çıktıkça sadece peçeteye böyle çamur gibi geliyor
gzmertp Bişi sorabilir miyim size bende kullanıyorum bu ilaçtan kanama kanalı gördü kesinin yanında bırde rahimde kis oluşmuş 15 gün içerisinde başına gelen var mı
Meryeli Tugceeayo ayy amin inşallah çok zor gerçekten bende 13. Haftadayım şuan ve kanamam var 8 haftadır. Ne yazık ki kanama normal değil diyorlar bebeğimiz şükür İyi sağlıklı ama korkuyorum işte