Bhrdnz Ceydanatishka çok geçmiş olsun ya çok şükür diyim ben gayet iyiyim benim tek sıkıntım çok sık lavaboya çıkmak kramp nefes alamama yürüyememe gibi sıkıntılar olmadı hiç
yrncgl 27+0 şimdiden biraz stres olmaya başladım kızlar sizler nasılsınız, Allahım hepimize kolay güzel doğumlar nasip etsin inşallah🤲