Pembe4242 aynı hafta ve gün 😍 acaba şikayetlerimiz de aynı mı 😁 benim bu ara ayaktayken vajinana batma hissi oluyor sanki bebek her an çıkacakmış gibi ve bu sıralar aşırı halsiz hissediyorum en son 33 haftalıkken gitmiştik kontörle birde 35 de gidicez artık doğumu planlayalım dedi doktorum hatta mecburi sezaryen olacağı için 18 Kasım gibi olur dedi doğumu tabi daha erken gelmezse 🤲🥰 sizde durumlar ne ☺️