sena0104_ Mucize19 yok dolmuş var onunden direk giden 5 numara otobüsle gelirsen daha uzak (babam dolmuşçu net bilgi) 😃 taksiyle gitsen 250 300 tutar uzak biraz
sena0104_ Busralbyrk ya son bi soru sorsam işten izin alamıyorum da hangi gunle4 sonuç bakiyor öğleden sonra bakiyor mu bilgin varmi acmiyorlarda
Busralbyrk sena0104_ her ssaat bakıyorlar sorun olmuyor pazartesi 2 den sonra doktor oluyor ona dikkat edin sadece
Busralbyrk sena0104_ evet oluyor canım. Sadece pazartesi 2den önce doktor yok. Onun dışında Çarşamba hariç diğer günler 16.30a kadar doktor var sıkıntı olmaz direk gitseniz
Mervegul26 Busralbyrk merhaba yaptıralı 3 hafta oldu ama mesaj gelmedi e nabızda değer normal yazıyor sizinde mi o şekildeydi yardımcı olur musunuz
Busralbyrk Mervegul26 yok e nabızda görünmez bu sonuç. Pazartesi hastaneyi arayın. Muhtemelen pazartesi çıkar sonuç
sena0104_ Busralbyrk canim tekrardan merhaba bugün tam 21 . Gün mesaj gelmedi arıyorum mesaj gelince gelin diyor sonuc çıkmaz diyor. E nabizda aşamada yazıyorsa daha çıkmamıştır dedi senin e nabizda aşamada mi yaziyor
Busralbyrk sena0104_ evet ilk çalışılan test aşama yazıyor. Hastanenin sisteminden de kontrol et. Laboratuvar kısmında sonuçlandı yazacak. Ondan sonra sms geliyor zaten canım. İnşallah yarına açıklanmış olur sonuç
sena0104_ Busralbyrk Busralbyrk hastane sistemine girdim orda aşama da yaziyor 2 tane sinde de raporlanmis yyaziyor anlamadim inşallah canım mesaj sabahtan gelir mi ki ona göre sabahtan işten izin alıp hemen giderim öğlenden sonra
Busralbyrk sena0104_ yarın gelemzse pazartesiye gelir diye düşünüyorum. İnşallah sonuçlanır yarın güzel haber alırsın
sena0104_ Busralbyrk Busralbyrk sağol canım senide cook bunalttim ama helal et. Sabahtan mesaj gelirmiki senin kaçta geldi bide bugün öğleden sonra bakış vardı heralde