Tekrardan merhabalar. Geçen Cuma günü gittik işlemleri yaptık. Saat 9 gibi genetik bölümü için sıra alıp, verilen formu doldurduk. (Çarşamba günleri eğitim nedeniyle kapalı haberiniz olsun.) Ardından sıra numarası verdiler ve saat 10:30’dan sonra doktorun işleme alacağını söylediler. Bu arada veznede 444 TL bi ödeme gerçekleştirdik. Doktor için sıramız geldiğinde; varsa ikili test sonucu, testi niçin yapmak istiyorsunuz? İlk gebelik mi? Düşük yaptınız mı? Ne zamandır evlilik var gibi sorular yöneltti. Gayet ilgili sorduğumuz sorulara cevap veren bir doktordu. Bu tutumundan da ayrıca memnun kaldık. Sonrasından doktorumuz bir tüp kan vememiz gerektiğini ve genetik birimine bırakmamız gerektiğini söyledi. Genetik birimi de sonuçlar hakkında kısa bir bilgilendirme yaptı. Sms ile haber verileceği 4-5 hafta sürdüğü söylendi. Eşleriniz veya kendiniz alabilirsiniz dedi.
Buradan yardımcı olan cevap veren arkadaşlarıma da tekrardan teşekkür ederim. Bende tecrübe edinip kısa bir özet geçmek istedim. Hepimiz için güzel haberler aldığımız sonuçlar olur inşallah.