Mnkk orkidemm_ yaaa benimde şuan öyle içim içime sığmıyor kalbim çarpıyor yarın olsun test alacağım nolur dua edin sevincim yarım kalmasın 🤲🏻
orkidemm_ Mnkk ben adetimin gecikmesinin 2. Günü test yaptım kaset test negatifti 7. Günü yaptım pozitifti belki 3. Günü de test yapsaydım pozitif çıkardı ama bekledim dedim kesin adet olurum dedim çünkü sancım sivilce ayrıca lekelenme oldu dedim tamam adet bu ama olmayınca son kez test yapayım dedim öyle öğrendim
Yengec07 orkidemm_ @Mnkk Benim de 5 gün oldu adet gelmeyeli .. 2 gündür kasıklarım ağrıyodu , hafif leke geldi ,ama gelen giden yok ,bugün adet sancısı da yok , dün ikindi kaset test yaptım negatif.. strese de girdim neden gelmiyor diye