Asya yok hiç hissetmiyorsunu çıkarken Doğumhaneye alındığımız zaman tekrar dan uyuşturma iğnesi yapıyorlar ki yapmazlarsa siz ağrı duyarsanız söylüyorsunuz hemen tekrardan iğneyi yapıyorlar sadece ıkınma kısmı kuvvet isteyen bişi onda da başarılı olursanız korkulacak hiçbirşey yok ☺