anne_adayi_37 Beybigokce ayyyy aynı bizimde o söylüyor ben diyorum çok ağır .ben söylüyorum olmaz diyo napcaz bilmiyorum 😀
Zeynepin_annesii Derin_88 Asla beğenmiyorum isim bulamıyorum sanki hiçbiri oturmuyor. Kızımda hemen bulmuştum. Sanırım bana göre erkeğe bulmak daha zor🥲🥲
brnaksyince Derin_88 Oğlum olsaydı eşim Baturalp koyacaktı, bende Kıvanç istedim, kızım da atlas ata diyordu 😁 belki size nasip olur 🙏