Mervenurrrr32 bir tek ben böyleyim sanıyordum sanki ben açtım postu o derece aynıyız eşim hormonlardan mı acaba falan diyor daha çok ağlıyorum göz yaşı ucunda bekliyor 😂 2 yaşında bebeğim var bir yerini çarpıp ağlıyor niye çaptın canın yandı diye onunla beraber ağlıyorum ama şükür toparladım kendimi biraz, oğlumunda psikolojisini etkilemekten korktuğum için