Mervenurrrr32 Hamileyim 30. Haftadayım sürekli ağlamak isteği geliyor eşimde ilgileniyor ama gene de yanlız ve tek başıma hissediyorum benim gibi olan var mı yoksa psikolojim mi bozuldu 😔
Beybyi Mervenurrrr32 bende öyle hissediyorum eşim işteyken evde tek başıma kalınca daha çok depresyona giriyor gibi oluyorum durduk yere aglamam geliyor üzülüyorum kocamla konuşmak istemiyorum
Elzemm_ Mervenurrrr32 bende öyleyim ama gerçekten yalnız im bence bu memlekette bir tek eşim ve iki yaşında kızım var bir duzgun komşum bile yok eşim de zaten iş saatler çok dengesiz
neslsah-1 Mervenurrrr32 gebeliğim boyunca bi ablam aradı sordu yanlzlığın dibini gördüm en yakınlarım bile demedi bişeye ihtiyacın varmı diye kardeşim dil ucuyla temizliğe gelcem dedi doğumuma 2 hafta flan var ağzından bi daha duymadım bişey 😅 doğumum yaklaştı herkes sorar oldu nsılsın diye bebek sevmeye gelecekler ya güya uzaktan bakıtcam kucaklarına vermicem nasılsa bu xamana kadar kimse merak etmiyodu
Busakts Mervenurrrr32 bence genel hepimizin hali bu ben de sürekli İbrahim tatlıses yalnızım dostlarım moduyum 😂
Mervenurrrr32 Beybyi bende öyle geliyor mesela işten neyin var diyor ağlıyorum ona kızıyorum falan durduk yere tek başıma evde sıkılıyorum annem veya kayınvalide me gitsem sıkılıyorum hiç beni anlamıyorlar mış gibi geliyor ağlamaktan sıkıldım
Beybyi Mervenurrrr32 bende öyleyim kaynanam gillerle aram yok arayıp sorup gidip konuşmam belki de öncedem yaşadığım olaylar beni bu durumu sokuyor
Mervenurrrr32 Elzemm_ ay sorma benim de öyle arkadaşlarım hep başka yerde komşu yok konuşcak insanım yok benim de
nazligiz Bende öyle hissediyorum gurbetteyim zaten sürekli olduk olmadık şeylere ağlıyorum her şeyi kendimin yapması da zoruma gidiyor kimsenin bir zararı yokken ben çevremdekilerden nem almaya başlıyorum 😂😂
neslsah-1 nazligiz bi nevi iyi gurbette olmanız yan yana olsanızda en yakını bile vefasız oluyo insanın hamileliğim insanların 2. Yüzünü görmekle geçti ..
Mervenurrrr32 neslsah-1 benimde öyle kimse bi eksik var mı demiyor bir çöp almışlıkları yok doğum yaklaştı napıyon diyen yok bende diyor doğurunca mikrop kapmasın diye çağırmıcam kimseyi gelmesinler
neslsah-1 Mervenurrrr32 iyi valla çağırmasanda gelmezlerse benim çevre çağırmasamda dopumuna ben gelcem diyo yarışıyolar bana demiyolar gelelimmi diye 😅 sesi çıkmayanlar doğumumu 4 gözle bekler oldu resmen
Mervenurrrr32 Beybyi benim varda noluyor gidiyorum herkes kendi derdini anlatıyor bi naptın demiyorlar
Mervenurrrr32 neslsah-1 bende buna sinir oluyorum ne güzel çocuk bakmaya gel hamileyken naptın deme bide en çok gücendiğim bi alt sokağımda ablam oturuyor bi üst sokağımda kayınvalidem 1 kere bile gelmediler şaka gibi
Hafsa02 Mervenurrrr32 birinci bebeğim bir buçuk yaşında ikinciye 33 haftalık hamileyim ağlamayı geçtim uyumaya vaktim olmuyor 😂 bu duygular ilk gebeliğim de vardı hatırlıyorum zordu hormonlar
Mervenurrrr32 Hafsa02 kız ağlak biri değilim normalde ama duygularımı kontrol edemiyorum sarılıp sarılıp eşime ağlıyorum ağlak bişey oldum
neslsah-1 Mervenurrrr32 genelde insanlar hamileyken bişey isticez diye korkuyo ve bi açıdan iyiki yüzlerini görüyoruz bazen insanların
Hafsa02 Mervenurrrr32 kız normal normal boşver böyle güzeliz bu günlerin doğal akışı böyle en azından eşin anlıyor anlamaya çalışıyor sana omuz oluyor bebeğinizi beraber bekliyorsnz İnşallah böyle biter bnde hamileyken pek öyle olmam ama lohusayken 40 gün agladm