Meloxaa ben de 32+3 üm bugün ☺️ dün kontrolüm vardı kızım herşeyiyle haftasına uygun ama 11-12 gün kadar göbek çevresi ileride dedi doktor. Bu kadarı sorun olmazmış, eşin de ben de yapılıyız, vücut tipi de böyle olabilir dedi. Benim sezaryan olacak, tam 39 da gelsin istiyorum bakalım 🥰