Belgin12 Selam hanımlar 39+5 günlük hamileyim artık çok zorlanıyorum ödem toplamışım gece uykusu yok nasıl hızlandırabilirim doğumu nasıl tetikleyebilirim Ve ayretten genitalım aşırı ağırıyor sizde yaşadınız mı bu durumu
Cansu1003 Belgin12 bende 39 oldum hurma ve ananas yiyorum birde videolar izleyip pilates yapıyorum inşallah çarsambaya kadar kendi gelir yoksa doktor suni sancıyla dogumumu bşlatacak
Zeynep6095 Bende 38 haftalığım canım inşallah bu gafta içinde gelir bebek ya kilosu üç buçukmuş daha ol kilo alrsn sezeryandan korkuyorum inşallah gelirler bian önce şey duydum yarın alcam ahududu yaprağı çayı bide ada çayı yaprağı doğum kasılmalarını başlatyomuş bi bak doktora denk geldim de YouTube da yarın alıp başlycam içmeye
Hasreting Zeynep6095 ya ben bunları doktoruma sordum. Kasılma ve sancı konusunda bilgim yok ama ahududu yaprağı çayı kanamaya sebep olabilir o yüzden kullanmanı önermiyorum dedi haberiniz olsun. Ben de 39+4 üm günde artırarak hurma yiyorum hala açılmam ve sancım yok.
_biranneadayi Zeynep6095 ay yok merdiven işe yaramıyo ilk gebeliğimde denemiştim ağrılarımın üstüne bi de bacak ağrısı çektim çok kötüydü. Normal yürüyüş daha mantıklı merdiven mahvediyor onca kiloyla😅
Duruerva Bende henüz 37 haftalığım ama ciddi anlamda zorlanıyorum cok baskı yapıyor iç karnım da hıc yok. Yürüme bıle yürüyemıyorum rabbım hepımızı saglıkla bebeklerımıze kavuşmayı nasıp etsın ınsallah
Zeynep6095 Cansu1003 aynı canım bende 38 haftayım doktor haftaya gel bakalm dedi bizde başlatablrz doğumu konulumuz dedi bebiş 3500 yakın kiloda oyüzden fazla olursa sezeryan olmasın dye
Cansu1003 Zeynep6095 bende ahududu yapragı cayı aldım bugun ve hurmayla ananas yiyorum birde youtube daki videoları yapıyorum artık çarsambaya kadar gelirse iyi olur gelmezse suni sancıdan korkuyorum
Zeynep6095 Cansu1003 bende ondan alym yarın canım ya inşallah kendiliğinden gelirlerr off banada cuma günü gel dedi geçen cuma gtmştim inşallah o süreye kdr belirti olurda giderim yA suni sancıyı hep veryolar genelde benim ilk dogumumdada verdiler nişan ile gtmştim üç cm açılma vardı suni gerçekten kötü ya allahım olup bitsin hayırlı bişekilde bende korkyorum inşallah kendi sancımız gelir onu çekeriz bi süre de öyle gideriz inşallah
Gzmaltun 37 haftayım kasık agrılarım ve karın ağrısı sırasında bebek çok hareketli oluyor çok daha fazla zorlanıyorum
Cansu1003 Zeynep6095 suni sancı alıp kesin açılma olsa sorun yok bazen açılma olmayıp saatlerce sancı cekip sezaryene dönüyor ya bende onu yaşamaktan korkuyorum inşallah kendiliginden başlar doğumunuz sizinde. Bende suan tam tersi sezaryen mı daha kolay acaba diye düsünmeye basladım
Cansu1003 Zeynep6095 ben çarsamba günü 39+4 oluyorum bazı doktorlar 41 e kadar bekliyor ama benim doktorum beklemiyor nedense suniyle başlatalım diyor
Zeynep6095 Cansu1003 kilosundan dolayı olablirmi canım benim doktor da hani 4 kiloya ulaşmadan başlatablrz dedi yok canım normal düşün yani tabi senin tercihin ama sonrası için yara kesik fln agrısı olyomuş
Hayat123456 Belgin12 canım öncelikle sağ salim kucağınıza almayı nasip olsun inşallah. 2 kez normal doğum yaptım 1. Çocuğumda afedersiniz eşimle korunmasız ilişkiye girdik sonra duşa girdim dayanabildiğim sıcaklıkta belime su tuttum yarım saate yakın tuttum neredeyse sonra yürüdüm biraz. Ağrı sancı gelen giden yok yattım öğlene doğru nisanim geldi akşam üzerine doğruda doğum yaptım
Leylaaa_46 Belgin12 normal mi düşünüyorsunuz ? Evi silin elle , merdiven çıkın , squat yapın , sıcak suya oturun , inşallah sağlıkla doğum yaparsınız
Zeynep6095 Leylaaa_46 öteki doğumum da cidden bütün evi yapmştım halıları sermiştim sonra nişan gelmşti 😁 bu sefer de dedgnz gbi yapmak lazım cidden yarın bi dip köşe yapayım bende