Ben bir önceki gebeliğimde kese patladığı için suni sancı alarak doğum yaptım. Şimdi tekrar hamileyim çok şükür allah nasip etti, Dr uma sorduğumda sancı aynı, ağrı aynı ağrı eğer istiyorsan normal yapabilirsin dedi. Ben yine normal istiyorum. Bir avazda derler ya, gerçekten öyle, bebek çıktıktan sonra birden o sn kesiliyor ağrılar, çok şaşırmıştım. Acı eşiğim yüksektir benim, ama gerçekten dayanılmayacak bir ağrı değil. 9 gibi ilaçları almıştım, 1 gibi bebeğim doğmuştu. İlk başta regli sancısı gibi başlıyor, son sn lerde 3 dakikanın 2:30 dk sı ağrın oluyor ama kalan 30 saniye öyle kıymetli ki nefes alıyorsun. Benim belim çok ağrımıştı ben onu hatırlıyorum, saniyeleri sayarak kendimi sakinleştirmiştim, en son yataktan kalkıp hemşireye ben galiba dayanamıyorum dediğimde tamam sen yat dedi, yatağa geldi, kız doğuruyosun farketmedin mi dedi, o an doğum oldu zaten. Sonra kesildi. Ben belki bebek çıkarken o çıkış anında zorlanırım diye düşünüyorum boyut farkından, ama gerçekten dayanılıyor.