skulentizm çevrenizdeki söylenenlere he he deyip geçin. Bana neler neler demişlerdi.
“Ne gerek var, sezaryen olmuşsun zaten”
“Normal doğum zor, 5 sene beklemen lazım dikişin var”
“Kendini ve bebeğini riske atma”
“Bakalım doğurabilecek misin?”
“Sen istiyorsun da doktor bakalım normal doğum yapacak mı?”
“Yaşın geçiyor. Hemen yapsaydın 1,5 yaşında olurdu”
“En sağlıklısı sezaryen”
“Boşver sen normali falan. Sen kendine başka doktor bul. Xxxx doktor çok iyi, ona git”
“Çanakkale de bi doktor var çok iyi ona git” (Ben bodrum da oturuyorum, yaşıyorum 🤷🏻♀️)
"Hmm… Hı hı, hı hı … gibi bir sürü nidalar.
Ve daha nice nice garip surat ifadeleri ve motive edici cümleler beni hiç yıldırmadı.
O kadar destek oldular ki anlatamam 🙄
Ben kendi kendine gaz verdim. Doula ya bile ihtiyaç duymadım 🤣
Sonuç mis 🙏🏼😌💐
Herkes şok 🤭