Merhaba lütfen bana da bilgi verin
ben bugün 16.haftadayim.Uc gün önce doktora gittim ve haftasına göre birazcık suyu az dedi. Hibor kan sulandırıcı iğne basladi
.daha önce bı kimyasal ve ayrieten bı düşük yaşadım ve genetik testi verdgimde sonuç iki heterizigit çıktı yani foluk asit sentezimde prbelm var ve kan pıhtılaşmam da var.Doktor bana her sabah bir havuç ye dedi ve karından her gün iğne olacaksın dedi.Ama benim kaç gundur kafam suyun az olmasında kaldı.Endiseliyim.Bu durumu yaşayan var mı lütfen bana birşey soyleyin.Esim video kaydı almış hani sonra dinleyelim eksik anlamayalim diye.. Birazcık az demiş videoda ama ne bileyim daha da azalır mı diye korkuyorum.Bi de daha çok küçük .o gün cinsiyetini öğrendik ona bile sevinemedim