Benimde 18. Haftada kesenin delinmesinden dolayı su azalmam başladı ve hastanede yattım ama malesef kesem kendini yenileyemedi bir hafta sonra 17 ml düştü ve Doktorlar yaşamaz normal doğumla alalım dediler. Yavrumu kaybettim 3 hafta oluyor. Kese kendini yenilese umut vardi. Nasip böyleymiş rabbim böylesini yazmıs. İnşallah sizlerinde bir an önce şifası bulunur