Bende almadım henüz elektrikli ana kucağı aldım. Elele park beşik almayi düşünüyorum, onu öneriyorlar tayinciyiz büyük ihtimalle gittiğim yerde yaparim şimdi banada gereksiz geliyor tayinci olmasaydıkta almazdim odasını ayırınca yapmak daha mantıklı geliyor.