Merhaba sevgili anneler;
Doğumuma 2 ay kaldı çocuk odası daha almadım almaktada kararsızım aslında kimi diyor alma zaten yanında yatacak bi süre. Anne yanı beşiğim ve anne yanı reflü yatağım var bu arada. kimi al diyor sizler nasıl yaptınız arkadaşlarım hadi gelin konuşalım