gokceee merhaba 19+4 olduk oglusumla💙 bi oglum daha var 13 yasinda bende hissetmeye basladim bi haftadr falan .😁ilac olarak troid.decavit.progestan ve haftada bir proluton ignem var ins renkli doppler icin haftayi bekliyorum tetenoz asiminda ilk dozu bugunlerde vurulcak