gokceee Merhabalar ; 17 haftalık olduk biz ve bir kız bebek bekliyoruz elbette değişmezse tahminleriii net sonuç için doğumu bekliyor bazen doktorlar :)) sizlerde durum nedir nasıl geçiriyorsunuz vitamine başladınız mı , hareket hisseden var mı , ne çok merak ediyomuşum bende
Denisss gokceee 😁😁 saglicakla gelsin insallah 19+4 olduk bizimde kızımız olcak insallah karincalanma seklinde hissediyorum hareketlerini 😊
Cnkglsn gokceee merhaba benimde 20+4 olduk hafif pıt pıtlar dışında tekme yok henüz ☺️ Ben sadece decavit kullanıyorum
Oges gokceee kıyafet galan almaya başladınız mı iki tane 5 li iki tane 10 lu takım aldım ama yaza denk geliyor Aydın da çok sıcak oluyor sanırım giydiremiycem 🙃
kuzusunun_annesi Denisss bende 17"haftalikken karıncalanma olarak hissetmeye başladım 18hafyalikken pitpitlari başladı şimdi bildiğin vuruo ❤️ 20+3 günlüğüm
Tugbax68 19+1 olduk 17 de ufak ufak hareketlerini hissetmeye başladım 16 haftada erkek dedi ama emin olmak için detayliyi bekliyorum
gokceee Tugbax68 ohhh maşallaaah ilk bebek mi sizin benim ikinci bu aslında bende detaylıyı bekliyorum çok fazla yanılma oluyor sanki
ddmnrdgn Ben de 19+2deyim :) Hareketlerini hissetmeye başladım. detaylı ultrason yaptırdım, çok şükür bir sıkıntı görülmedi. Henüz vitamin demir ilacı vb. kullanmıyorum. Kan değerlerim iyi olduğu için gerek görülmedi. Yalnızca tiroid ilacı kullanıyorum. Acaba bebeğin hareketleri ne zaman dışarıdan hissedilebilecek? Baba sabırsız :)
gokceee ddmnrdgn yaa sahimi yaa benimde iyi çıktı aslında ama yinede başladı pregnacare gynofren mi ne o kötü ilaç ve birkez kanama yaşadığım için progestan içiyorum günde bir kez çok az kalmış ama hareketler İçin size🥳
Asellll23 17+6 olduk bizde kız bekliyoruz hayırlısı ile inşallah hareketleri daha hissedemedik bizde sabırsızlık la bekliyoruz hareketleri 😊😊😊
gokceee Asellll23 kızlar çoğunluktaaa sanırım yaa ohh maşallaaah valla hepimiz hareketlerini bekliyoruz ama sonra ds ondan şikayet edicez eminim benim oğlum göğsümün altını ittirdiği için çok acıyoduu meselaaa 🙈🙈
gokceee Krispiim16 haberlerinizi bekliyoruz o zaman renkli usg niziii 😍😍 benim doktorum 22 de bakarız dedi çok mu geç ki
Bebekim123 Krispiim16 seninkini ben dahi buradan seviyorum cimcime ya kimbilir nasıl tatlış bi’şey olur 😍
Bebekim123 Krispiim16 seni gördükçe mutlu oluyorum canım direk kızını düşünüyorum 😄 😍 Allah herkesin gönlüne göre nasip etsin yaaa🙏🏻Bazen post açıp bi’fatiha okuyun bebeğimin cinsiyeti gönlüme göre olsun diyesim geliyorda şimdi beni taşlarlar 😄😂😂😂
gokceee Atarlianne tam bayrama mı geliyoo bizimki eğer bi sıkıntı olmazsa bayram sonrasııı bayramda filim yani 😂😀🙈🙈🙈
Evinnn Atarlianne Atarlianne geçen hafta bi kıpırtı oldu ama emin olamadım bilmediğim için biraz daha bekleyelim bakalım ☺️
Bet0142 19+1 haftalığız ikizlerimle daha cinsiyet öğrenemedik yarın kontrolumuz var inşallah bu sefer öğrencez😍😍 hareket hıssetmedım daha ☺️Hazırlıklarınıza basladınız mı güzel anneler
gokceee Bet0142 oovvv ikiz mii normal yolla mı ikiz olduu maşallah allah hayırla aldırsın kucağınıza ikiz çevremde çok var bakımı zor ama bir kere de büyüyolar o güzelliği de var
Hatice19 Oges ben uygun indirimde görürsem alıyorum uygun fiyatlı diye onun dışında almıyorum çok uygun şeyler çıkıyor önüne
gokceee Oges daha çorap bile almadım inanın çok duygusalıö zaten alsam falan bakıp bakıp ağlarım yüzde yüz 😂😂
Fersuncan 20+4 haftalığız bebeğim canım oğlum ☺️ Pıt pıt diye başladı hareketleri ♥️ İnanılmaz güzel duygu 🙏🏻🙏🏻 Demir ve kan takviyesi içiyorum tiroid tembelliği bende olduğu için ayrıca bir ilaç daha kullanıyorum onun dışında herşey yolunda🙏🏻 3-4 gün sonra Dr. randevumuz var 🤰🏼Kıyafet almadım henüz 1 ay daha geçsin öyle başlıcam almaya.Anneannemiz battaniye ve yelek ördü 😁
gokceee Fersuncan maşallah size resimdeki sizsiniz sanırım çıkmış küçük adam artık belli ne güzel benimki yeni yeni belli önceki haftalarda göbeğimi şişiriyodumm bizde ören mören yok yaaa o konu sıkıntı
Tlaytas gokceee bende 19+2 oğlum olucak 💙 ben 17 de yavas yavas baslamistim hissetmeye şu an daha net
gokceee Tlaytas hmm bende 17 yim ama çook az hisseidyorum zaman nasıl hızlı geçsin istiyorum anlataaamaaaam 😂