Cihangir09 Nilayaldemir elektrikli olanların hepsi prize takılı kullanılıyor zaten siz takılı kullanmak istemiyorsanız eller serbest pompa almanız lazım onların da motorlarının çok bozulma yorumları var ben riske atamadım elektrikli aldım
Edsn Edsn kesinlikle kullanan biri yorum yapsa çok daha iyi.olur tabii ki ama ben baby plusun birçok ürününü aldım hepsi çok iyiydi onlardan yola çıkarak iyi olduğunu düşünüyorum
Nilayaldemir Edsn Pamugunannesi1 Kullandınız mı fiyatı da uygun wee baby ’nin bir çok ürününü aldım . Memnun kaldıysanız bende almak isterim
Pamugunannesi1 Nilayaldemir Süt sağma pompasının çekişi iyi ve seviyeli istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz göğüse çok rahat oturuyor fazla para harcamaya gerek yok
Miniklerinannesiyim Nilayaldemir kızımda weee elektirikli pompasını kullanmıştım birde mochi kullanmıştım ikiside cok iyiydi ama wee cok eziyetliydi bunada zaten mochi evde var bebebao aldım inşallah memnun kalırım dolaptan aldım 700e uyguna geldi
adatuna Nilayaldemir medela lactina modelini kiralasım aylık ücrer veriyorsunuz bir ay sizde duruyor bu philips kiwi’nin 15 dakikasa yaptığını 2-3 dakikada yapıyor aşırı rahat ve en iyisi
Didemnil35 Nilayaldemir foto paylaşmayı başaramadım ama google ye ameda hastane tipi süt sağma yazınca iki hazneli makine cıkıyor