motherbaby_ şu an prezarvatifle korunuyoruz 5 ay olacak çok şükür bir şey yok 😂 ama ona da güvenmiyorum gerçi eşim en kalitelisini alıyor 2 sene de sadece prezervatifle korunmuştuk sorun çıkmamıştı ama doğumdan sonra kanallar artık açıldığı için daha rahat hamile kalınıyormuş o yüzden bende korkuyorum 🥹 bende deri altı implantını düşünüyorum devlette takılıyormuş 5 dklık bir işlem eczaneden alıyoruz kendimiz ben 3 ay önce falan sormuştum 4 bin civarıydı ama özelde taktırmak 7 8’i buluyormuş ben devlette taktırmayı düşünüyorum. Tabi hormon olduğu için doğal olarak yan etkileri oluyormuş adette düzensizlik hormonlarda artış falan