Kızlar dogumdan sonra korunma yöntemini en uygun buldugunuz yol hangisi. Şansa bırakmak asla dogru degil doktorumla da elbet görüşücem ama sizlerin de fikirlerini duymak isterim. Ben şahsen deri altı implant istiyorum ama ücreti ne kadar onu da bilmiyorum hemen dogumdan sonra yaptıramayabilirim işin açıgı. sizler ne diyor ne düşünüyorsunuz