Nazdar72 kesinlikle. Muayeneden çıkar çıkmaz internetten baktım ortalama boy kilo neymiş diye karşılaştırdım 🤣😂 Bir de benim doktorum sen kilo al ama bebek de 3.5 üzeri doğsun yoksa çok kızarım dedi. Ben de gayet güzel kilomu alıyorum azar işitmemek için onun da kilosunun iyi olması lazım 🤣🤣😂😂