Frdvs-1038 gittiğim hastanede prosedür gereği acil girişlerde ebeler ultrasonla muayene yapmıyor. Gece gündüz demeden keyfi gelen çok hamiş oluyormuş. O konuda tamam hak veriyorum.
Ancak ped gerektirecek kadar aktif bir kanama durumunda doktorun mutlaka gelip muayene etmesi gerekirdi. Ben olsam o doktora da hastaneye de gitmezdim tekrardan