momBg
Benim kanamam 6+3 haftalık hamileyken başladı
Adet dönemime denk gelmiyordu. Hemen doktora gittik kanama alanı var dediler .
Yoğunlaştı kanamam sadece kırmızı adet kanaması gibi kanamam oluyordu
Yine birşey yapamayız dediler gönderdiler . Düşerse düşcek zaten bebek dediler, o kadar.
Kanama alanı yok olmuş 4 gün önce doktordayım. 2 gündür kahverengi akıntım var . Dün akşam biraz yine kırmızı geldi . Bugün yine kahverengi.
Anlamadım gitti bende . Dokotorlarda haklı yapcak birşeyleri yok. Allaha emanet artık.
Tek bildiğim , kalp atışı duyulduysa düşük riski azalıyormuş o beni teselli ediyor biraz .
Geçmiş olsun sanada cnm hakkımıza hayırlısı🍀