Ebru567- Bigsecret3 bende saldım gittim dünden beri karnım ağrıyor rahmim yanmıyor ama değişik birsey oluyor bat 17 ama dün le bugün kaset test yaptım negatif şu ovulasyon testlerinde gönderilen gebelik testle yaptım negatif zaten olursa olur olmaz za olmaz kafasındayım ama karnım ağrısına tuhaf ilacta yutmuyorum kramp değil bildiğiniz agri
Pelinn48 Meltemanneolsun doktor kontrolünde iğne vuruluyorsun yumurta büyütmek için. İğne yerine hap verenler de oluyor . Daha sonra gerekli büyüklüğe ulaşınca onları çatlatıyorlar. Sonra da eşinizden alınan sperm cansız spermlerden ayrıştırılıp size enjekte ediliyor .
Meltemanneolsun Pelinn48 peki bunu her isteyene yapıyorlar mı yoksa doktorun yonlendirmesi ile mi oluyor
Pelinn48 Meltemanneolsun yok tabiki hayır . Bende infertilite sorunu vardı . 1 senedir hamile kalamıyordum . Birçok kontrollerden sonra ilk olarak aşılamayla başlamak istedi doktorum
gamzeee09 Benimde bat12, 10 ekimde test verdim 3.28 cıktı beta hcg değerim, bugün yine verdim 9.3 çıktı 2 gün sonra tekrar vericem galiba geç döllenme olduu çok hafif pembemsi akıntı gördüm yerleşme kanaması olabilir belki
Bigsecret3 sendekimsinnn geç döllenme mi acaba ben bir de iki yumurtlama gördüm kasette gözümle görüyorum ama foto da çıkmıyor belki ikinci de tutmuştur yada daha sonrası bilemiyorum şuan gecikme yaşamayı bekliyoruz iyice
sendekimsinnn Bigsecret3 ben sadece 1 ilişki yaşadım 28 eylülde tam yumurtlama günümdü olmamama ihtimali çok yüksek ama yinede merak ediyorum hergğn test yapıyorum😅😅
sendekimsinnn Bigsecret3 spiral vardı bende diğer ay çıkardım belkide ondan dolayı adetim gecikmiş olabilir