Kızlar merhaba . Benim günüm bugün .
Olmam lazım artık çünkü 3 gündür bacak ağrısı be sancım var . Normal şartlarda 3-4 gün sürmez benim ağrım . Böyle ağrıdıysa da hemen adet olmam gerekiyor. Hala bir kanamam yok . Kahvemsi bir renk değişimi gibi leke var sadece . Aşılamamın 11.günü.
Yine de bir ihtimal olabilir mi??